David Cal

  DAVID CAL

Bos días, son a enviada especial do xornal "Chanitos", e estamos aquí no estadio olímpico de Londres para entrevistar ao famoso piragüista de Redondela David Cal que acaba de gañar a medalla de prata en piragüismo.

-Bos dias David, como estás despois de gañar a medalla de prata para España?

David Cal-Pois estou asombrado, xa que non esperaba gañar, pero tamén me apoiaron moito os meus amigos, familiares e seguidores e doulle as grazas.

Enviada-Escoitamos que queres fundar a túa escola de piragüismo en Vigo, e iso certo?

David Cal- Sí é certo, comenteino no meu blogge e moita xente  apoiame e decín dar o gran paso.

Enviada-E como tivestes esta idea?

David Cal-Pois a min de pequeno encantábame o piragüismo e quería ser un profesional. A miña nai apuntoume nunha escola de piragüismo, entón quero que os nenos que tamén teñen ese sono o poidan cumprir.

Enviada-Como se vai a chamar a escola e para que idades será?

David Cal- Pois o primeiro tiña Regato de Auga Doce na mente, e sería desde 6 a 18 anos e eu participaría cando teña tempo, de monitor.

Enviada-Canto custará a inscrición?

David Cal- Nun principo queremos recadar fondos para o material e para doar aos nenos necesitados, pero non será moito, son dous días por semana e ao ano sería 50 euros.

Enviada-Pois moitas grazas por está entrevista, e perdoa pola interrupción da celebración.

David Cal-Non pasa nada non me importou e grazas por todo, ata outra.