O CASTELO DO OGRO E O BOBO DE PETER PAN (BLANCA)

                                     O CASTELO DO
      OGRO E O BOBO DE PETER PAN 

 Un día de verán, estaba eu no castelo do Ogro co Gato con Botas, cando de repente escoitouse un gran estrouno. Cando nos asomamos pola fiestra vimos que estabamos voando, e xirei un pouco a cabeza e vin a miña amiga Campanilla con Peter Pan. Eu dixen:

- Que facedes aquí?
Eles quedaron un bo rato pensativos, e díxeron:
-E... pois... nos... viñemos...
E non me responderon. Entón eu pregunteilles de novo e  dixeron:
E... poi nos... viñemos ...
E de súpeto o Gato con Botas dixolles:
-Miau. Como non me baixedes daquí vouvos vomitar enriba.
Cando nos baixaron, volvinlles a facer a mesma pregunta:
-Que facedes vos aquí?
Desta volta dixeron:

-Pois amigo Boliche, como non nos invitaches  quixemosvos gastar unha broma.
O ogro e o gato dixeron a concorde:
-Estades tolos!, non biches que puidemos caer?
-Sentímolo moito, pero e que no país de Nunca Xamais non hai nada que facer_dixo Peter Pan.
Entón eu inviteinos a que xantaran con nosco e pasámolo moi ben.