Problemas en 6ºb-


Hola, son Eva unha alumna de 6ºb, séntome no grupo tres e agora estou facendo a tarefa : problemas da nosa aula.
Eu creo que as mesas das aulas están bastante sucias por debaixo, e unha solución que se me ocurrre e que debemos coidar todo o material.
Outro problema que podemos ter no noso grupo e que María e Lydia están moi xuntas, entón ao pasar por elas e moi incómodo, unha solución que propoño e separar un pouquiño os grupos.

E o último problema, ainda que non e moi importante e que cando abrimos as xanelas entra moito frío, e cando as pechamos fai moita calor. Eu propoño a solución de que cando alguén teña calor que habra un pouquiño a súa xanela e cando xa este fresco que a che.
E, éstos son algúns dos problemas que eu encontrei.

No hay comentarios:

Publicar un comentario