Instrucións-

XOGO CHAMADO SANGUE (Ángela e María)


Materiais: Xogadores:
Unha pelota 3 ou máis xogadores

1º-Un xogador ten a pelota nas mans e dí: Declaro a guerra a :_____*____ e lanza a pelota a o aire.
Cando o xogador lanza a pelota todos os demais comezan a correr. .


2º-A persoa nomeada colle a pelota rápido e dí:Sangue, e todos os xogadores comezan a xogar.

3º-Cando grita sangue todos os xogadores paran de correr. O que queda só poderá dar 3 pasas para darlle coa pelota a o outro xogador.

4º-Unha vez lanzada a pelota (se lle dá), vólvese a comezar o xogo, e se non foi capaz de darllo ao outro xogador, volverá a quedar
Instrucións para o xogo do bote, bote
-O primeiro paso e elixir a persoa que vai quedar para pillar aos demais e a persoa que ten que darlle a patada ao balón para poder escapar mentres vai buscar a pelota.
-A continuación cando xa están escondidos o que pilla ten que deixar o balón no chan.
-Logo se o que queda pilla a alguén ten que coller a pelota e dicir bote, bote e o nome da persoa que pillou.
-Despois os compañeiros teñen que intentar salvar aos que es tan pillados dándolle unha patada ao balón sen que o mire o que pilla.
-E por último, agora que xa estarían salvados os compañeiros que estaban pillados volveríanse a esconder así sucesivamente ata que rematara o xogo. ANTÍA


Nazaret-Rosquillas de anís
Nazaret-Filloas

María-Flan de pexego 

Parchís JORGE
Xogadores:De 2 a 4 xogadores.
Instruccións:
1º Cada xogador ten catro fichas dunha cor na casa e un dado.
2º Para comezar a xogar cada xogador tira o dado e ao que lle toque o número máis alto volve a tirar, se lle toca un cinco saca dúas fichas. Os demais xogadores deben sacar un cinco para sacar dúas fichas, as seguintes fichas sacaranse dunha nunha e ó sacar un cinco.
3º Os xogadores tirarán o dado, de maneira consecutiva. O número sacado no dado, indicará o número de casillas que a ficha avance no taboleiro.
4º Se unha ficha dun xogador, cae na casilla, onde se atopa a ficha doutro xogador, e sempre que non sexa nunha casilla marcada como seguro, a ficha do primeiro xogador voltará a casa. Entón será necesario, sacar un cinco no dado para sacar dita ficha. O xogador que sigue nesa casilla conta vinte casillas coa ficha que queira.
5º Se nalgún momento un xogador, sacara tres seises seguidos, volvaria a casa con dita ficha.
6º Todas as fichas do taboleiro, deberán percorrelo por completo. O xogador que consiga rematar o taboleiro con todas as fichas, haberá gañado o xogo.
 Big Ball- Gonzalo

Como se xoga: Unha pelota xigante ronda por o campo, hai dous equipos
e podese dar a pelota con calquer parte do corpo, gana o que consiga máis veces
meter o balón dentro da portería, non se pode entrar no área pequena 

No hay comentarios:

Publicar un comentario