LADRÓNS DE VACAS (BLANCA)

                   LADRÓNS DE VACAS
Ala por Novembro de 1.892 ao meu irman Paco ocorréuselle unha cousa:
Paco - E se nos facemos ladróns de vacas???
Eu quedei pensativo:
Xan- A min non me importa_dixen eu_pero e que logo métennos na cárcere.
De alí a uns anos a súa idea fíxose realidade e fomos"ladróns de vacas".
    Unha noite cando iamos a roubar unhas vacas que estivemos observando, díxenlle eu a Paco:
Xan- Paco, e logo paréceche extraña aquela vaca?-dixen eu.
Paco- Ai Xan, o meu irmanciño pequeno! non te das conta de que todas as vacas son raras?
Díxome Paco con voz de irmán maior. E eu dixen:
Xan- Non Paco, esa vaca púxose a dúas patas, e iso non é normal nunha vaca.
E Paco como sempre respondeu:
Paco-Xa sei que ti es o que sacaba mellores notas no colexio pero eu tamén sei que as vacas non falan.
Xan-Paco e que as vacas non falan!-dixen eu moi asustado, e Paco tamen dixo.
Paco-Entón, que fai falando?
 Mentras nos falabamos a vaca dicianos:
Vaca-Paco, Xan tedes que marchar para non volver. E tédesme que prometer que non roubaredes máis vacas.
Entón nos marchamos de alí. Ao día seguinte contámosllo aos nosos pais e dixeron:
Pais-mira que sodes parbos, non sabedes que as vacas non falan?
E de alí en diante non volvemos roubar nada máis, nin siquera unha lambetada.
 Pero seguíamos recordando o que dixo a vaca:
  -"NON VOLVADES POR AQUÍ ".